PowerOffice GO
Enklere hverdag med et smartere regnskapssystem
Få full kontroll over økonomien med en automatisert, brukervennlig og smart regnskapsopplevelse som gir deg en enklere arbeidshverdag. Bytt til fremtidens regnskapssystem du også.
Nueva tilbyr full integrasjon mellom PowerOffice GO og ERP-systemet Odoo.
Som Premium Partner hjelper vi deg med alle spørsmål du måtte ha knyttet til PowerOffice GO, samt at vi kan tilby opplæring og rådgivning.
Ta kontakt!
Alt innenfor
Regnskap og lønn
Hos oss får du dekket alt innenfor regnskap og lønn. Vi er en trygg og autorisert partner med fokus på digitale løsninger og tett samarbeid.
Alle typer
Konsulenttjenester
Vi tilbyr alle typer konsulenttjenester innenfor økonomi og kan bistå deg både på kort og lang sikt med spesialiserte oppgaver. Lei oss gjerne inn.
Vi håndterer
Purring og inkasso
Gjennom gode rutiner og systemer kan vi ta oss av alt innenfor purring og inkasso. Dette bedrer likviditeten og vi hjelper deg med å få betalt når du skal.
Vi setter opp
Systemløsninger
Du trenger ikke tenke på systemoppsett eller overgang fra tidligere regnskapsfører. Vi håndterer og tilrettelegger alt på en effektiv og ryddig måte.
Fleksible
Samarbeidsmodeller
Vi tilpasser samarbeidsmodellen etter hvilke behov du har. Hos oss kan du få timepris, stykkpris, fastpris eller en kombinasjon av disse.
Sømløse
Integrasjoner
Nueva har utviklet og drifter selv sømløse regnskaps-integrasjoner med Odoo, et fullverdig forretningssystem som kan dekke alle behov for store og små.
Offisiell integrasjon:
PowerOffice Go og Odoo ERP
PowerOffice Go er et moderne skybasert regnskapssystem skreddersydd for det norske markedet. Det har alt man ønsker enten man gjør regnskap selv, eller har satt ut hele regnskapet til Nueva. Automatiserte funksjoner som EHF, bankintegrasjoner, Altinn-integrasjon, AI-bilagshåndtering, rapporteringer og alt annet man trenger er på plass i markedets kanskje beste og mest effektive løsning. I tillegg kan man enkelt få tilgang og se rapporter over hele regnskapet og andre elementer, om man sitter i ledelsen og vil ha øyeblikksoversikt.
En bedrift har også andre behov, for eksempel støtte for nettbutikk, lager og logistikk, produksjon, CRM og andre områder. Nueva har utviklet og kan nå tilby offisiell sømløs integrasjon mellom PowerOffice og Odoo, et av verdens beste ERP-systemer, som passer for både små og enkle, samt store og komplekse virksomheter. Alt tilrettelagt i cloud.
Din bedrift kan gradvis ta i bruk kun de Odoo-modulene dere trenger og slik unngå høye kostnader med store og tunge løsninger. Med integrasjonen slipper dere rot ved å ha flere systemer hvor man må legge inn og vedlikeholde data flere steder.
Slik kan man få det be ste fra to verdener og dekke alle behov - hos Nueva.